Facebook PageView

Cum să cumperi, păstrezi, foloseşti 5 alimente?

Avocado

–          Alege fructe grele şi fără pete; Dacă vrei să îl mănânci imediat, cumpără un avocado care este moale când îl apeşi cu degetul

–          Dacă este copt, ţine-l la frigider, maxim 2 zile; Nu îl tăia decât înainte de folosire(altfel oxidează)

–          Adaugă-l la salate, sosuri, pastă de avocado

Fructe de pădure(mure, afine, merişoare, zmeură, căpşune)

–          Cumpără fructe viu colorare, lucioase

–          Se pot păstra la frigider, în pungi de hârtie sau în recipeiente cu închidere ermetică; Nu spăla fructele decât înainte de consum, pentru că pot dezvolta mucegai

–          Mănâncă-le la gustări, în smoothie, în iaurt

SEMINŢE (DE ÎN, DOVLEAC, DE SUSAN, DE FLOAREA-SOARELUI)

–          Seminţe preambalate sau vrac(miroase-le ca să nu fie râncede)

–          La frigider, în recipiente cu închidere ermetică până la 6 luni, CONGELATE până la un an

–          Mănâncă-le la gustare, în salate, supe

Sparanghel

–          Alege tulpinile ferme, cu vârfurile închise. Evită-le pe cele cu vârf lipicios sau cu tulpina groasă, lemnoasă

–          În pungi de plastic, la frigider până la 4 zile

–          Sotat, fiert , pe grătar, în salate sau paste

Ciuperci

–          Ciuperci tari, netede (să nu fie umede, alunecoase şi veştejite)

–          La frigider, în pungă de hârtie până la 3 zile

–          Crude în salate, supe, preparate la tigaie şi paste, coapte în cuptor, fripte la grătar

By | 2018-03-02T18:18:52+02:00 mai 12th, 2015|Cardio, Fitness|0 Comments

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.