Facebook PageView

Greseli de top pe care le facem la sala

1. Focalizarea pe telefon1. Focalizarea pe telefon
Gândul de a merge la sala de gimnastică nu îi face pe cei mai mulți oameni să se simtă mai bine, așa că are sens doar să-ți faci munca într-un timp cât mai scurt posibil.Asta înseamnă eliminarea tuturor distragerilor. Deci, rezista la nevoia de a verifica inbox-ul la fiecare 30 de secunde sau sa te uiti la pagina ta de Facebook in timpul antrenamentului.In timp ce scrii sau citesti mesaje nu lucrați suficient pentru a pierde în greutate.
2. Nici un obiectiv și nici un plan
De prea multe ori oamenii intră în sala de gimnastică fără un plan de antrenament și sa încearce să-l duca la bun sfarsit. Acest lucru duce la confuzie și persoana nu profită la maximum de sesiune.Ar trebui să aveți un obiectiv foarte specific și un program progresiv care vă ajute să atingeți obiectivele propuse.
3. Cardio fără sfârșit
Dacă va antrenati pentru a pierde grăsime corporală, atunci nu ar trebui să utilizați banda de alergare, sau biciclete pentru perioade lungi de timp.Oamenii încă mai cred că arderea caloriilor pe mașinile cardio sunt cel mai bun mod de a pierde grăsimea corporală. Aceasta este o greșeală.Cel mai bun mod de a pierde grăsimea corporală este de a folosi HIIT (antrenament cu interval de intensitate mare). Alegeți o mașină și lucrați cât puteți de mult timp de 30 până la 60 de secunde și luativa pentru recuperare același timp.Repetați acest lucru timp de 20 până la 30 de minute, în funcție de nivelul dvs. de fitness și veți obtine rezultate remarcabile.
4. Scădere și antrenament
Chiar și atunci când nu crezi că ai timp – o sa ai.Chiar și 10 minute de exerciții are un impact asupra corpului și vă puteți strecura aceste minute în ziua dvs. oriunde.Dacă începeți să săriți antrenamentele, nu veți vedea rezultatele și acest lucru va avea un efect negativ asupra nivelurilor dvs. de motivare.Este mai logic să faci efort de 100%, să faci fiecare antrenament și să obții recompensele ca rezultat.
5. Tehnica  necorespunzătoare de exerciții
Când nu știți cum să utilizați o mașină sau să efectuați un exercițiu adecvat, puteți confunda ușor ineficiența mecanică cu arderea caloriilor.Efectuarea unui exercițiu poate duce la răniri. Dacă vă răniți, nu vă puteți descurca – și dacă nu puteți lucra, nu veți arde calorii în sala de gimnastică.Puteți solicita un instructor cu experiență în sala de gimnastică pentru a face exercitiile cu dvs. sau luați în considerare angajarea unui antrenor personal pentru a face lucrurile în mod corespunzător.

By | 2018-03-02T18:23:01+02:00 mai 12th, 2015|Fitness, Sanatate|0 Comments

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.