Facebook PageView

Grăsimi pentru slăbit!

Ştiţi ce fac multe persoane când vor să slăbească? Renunţă sau evită grăsimile cât pot de mult!

Un motiv ar fi că aşa se aude în popor, iar altul că grăsimile au mai multe calorii în comparaţie cu proteinele şi carbohidraţii.

DE CE ESTE IMPORTANTĂ GRĂSIMEA?

–          Este parte a fiecărei celule (colesterol)

–          Intră în structura anumitor hormoni

–          Creierul este grăsime, în mare parte

–          Ajută la funcţionarea sistemului hormonal şi nervos

–          Oferă saţietate

–          Solicită foarte puţin sistemul digestiv şi hormonal

CE GRĂSIMI SĂ MÂNCĂM ŞI CÂT?

De preferat, grăsimile care provin din surse naturale, atât grăsimi animale, cât şi vegetale. O cantitate optimă se încadrează între 20% şi 40% din totalul caloriilor.

DE PREFERAT SĂ ALEGEM:

– Peşte gras (somon, sardine, macrou)

– Ouă

– Seminţe (cânepă, in, chia)

– Nuci

– Avocado

– Ficat, creier, măduvă

– Nucă de cocos

Acizii graşi de tip omega 3 care se găsesc în aceste surse sănătoase au, de asemenea, numeroase beneficii: reduc inflamaţia, depresia, ajută la sănătatea pieii, părului şi unghiilor, ajută la prevenirea obezităţii

 

Asigură-ţi un aport echilibrat de proteine, grăsimi şi carbohidraţi fără să elimini vreo parte importantă de nutrienţi.

By | 2018-03-14T03:20:57+00:00 septembrie 13th, 2017|Fara Categorie|0 Comments

Leave A Comment

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.